New York Times sells out the US to China for a mere S100,000 a month

How cheap was it for the Chinese Communist Party to buy the American media? Like adding a room to a house.

Practically nothing.

The New York Times, the “paper of record” since 1851 in the USA became a tool for China for just $100,000 a month.  It put stories out for months that were essentially nothing but Communist advertising. They and other newspapers had a deal with state run China Daily which sanitized and covered up human rights abuses like Uigher concentration camps.

Acting guilty, what?

The New York Times quietly deleted hundreds of advertorials that the Chinese Communist Party paid to publish on its website.

China Daily, an official mouthpiece of the Chinese Communist Party, has been purchasing advertorial spaces in the pages of mainstream U.S. media outlets for the last decade, using the space to disseminate Chinese propaganda to millions of unassuming Americans. In return, U.S. newspapers such as the Times, the Washington Post, and the Wall Street Journal received millions of dollars.

The NYT has run over 200 advertorials over the last decade,

Key newspapers helped to hide that SARS 2 was lableak and potential bioweapon. There is blood on their hands.


The leading newspapers covered up for Anthony Fauci and the Chinese communists as a deadly disease spread:

Last summer, as the COVID pandemic raged throughout the United States, people who still read the New York Times began to notice something very strange happening at the paper. Hundreds of articles that had appeared there, going back nearly a decade, suddenly vanished, they disappeared. There was no way to find them. Nothing like this had ever happened. The New York Times considers itself–very self-consciously– a living historical record. The paper maintains meticulous, searchable archives going back to 1851. Yet last August, a huge number of articles just disappeared.  What was in them? We know the answer because a handful of history-minded readers preserved them when they were in print.  Every one of them was a propaganda piece paid for by the Chinese Communist Party, designed to look like a news article.

One of them reads “China Watch: Diaoyu Islands Belong to China.” That’s the headline. Why would the New York Times, America’s paper of record, print propaganda’s from a totalitarian regime and pretend it was a news article? For money. …

What’s twenty million to buy the wealthiest country in the world?

Since 2016, the Chinese government paid $20 million to outlets like The Los Angeles Times, the Chicago Tribune, and The Washington Post.

Imagine if the NY Times and others had reported rumours of the Chinese Bioweapon back in the days when President Trump wanted to shut the borders. The world could have kept the virus out.

 

 

0 out of 10 based on 0 rating

via JoNova

https://ift.tt/3s5RqTf

August 4, 2021 at 09:09AM

One thought on “New York Times sells out the US to China for a mere S100,000 a month”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s